Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Fredag

Av louise - 21 september 2012 16:18

Jag och Sandra sitter i soffan och kollar Family guy och väntar på att pappa ska komma och hämta oss, antar att vi ska träffa Rebecca ikväll och vad vi ska göra har jag ingen anning, finns ju inte så mycket att göra där ute om det inte är jätte mörkt senare så kanske vi går på promenad och visar Sandra hur det ser ut i vårat lilla samhälle :)
Men nu ska jag fixa klart håret så jag är färdig när han kommer!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise - 24 september 2012 01:51

Är hemma från pappa nu med Sandra , vi har kollat lite skins. Ska snart följa med henne ut när hon ska röka sen ska vi sova har jag bestämt för vi ska ut till henne imorgon. Hennes mamma kommer och hämtar oss och när vet vi ej. Har även färgat mitt h...

Av louise - 22 september 2012 17:53

Just nu gör jag ingenting, jag och Sandra ligger i sängen och ruttnar. Väntar på att fjärten ska äta klart så vi kan gå ut och gå, och sen ska vi väl mysa med te och kortspel hela kvällen. Idag har vi lagat mat åt min far , jag tror vi fick godkänt. ...

Av louise - 21 september 2012 16:18

Jag och Sandra sitter i soffan och kollar Family guy och väntar på att pappa ska komma och hämta oss, antar att vi ska träffa Rebecca ikväll och vad vi ska göra har jag ingen anning, finns ju inte så mycket att göra där ute om det inte är jätte mörkt...

Av louise - 20 september 2012 21:58

Prutt prutt Har helt glömt bort att jag äger en blogg , kanske ska börja skriva lite i den igen. Kan väl säga att jag inte gjort så mycket  alls idag , degat framför tvn med mina tjejer Sandra och Malin. Malin skjutsa mig och Sandra till Sandras ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards